ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

ΠΟΣΥΠ: «Ο αγώνας δικαιώθηκε» – Τι αναφέρει για τις αποσπάσεις, την απεργία-αποχή και τις αμοιβές για τις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ

Ομοσπονδία κάνει λόγο για νικηφόρο αγώνα, υποστηρίζοντας ότι πέτυχε τη διατήρηση των αποσπάσεων στις περιφερειακές υπηρεσίες και θετικές εξελίξεις για την ενίσχυση των υπαλλήλων που θα υποστηρίξουν τις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ

Ανακοίνωση με αποτίμηση της πρόσφατης απεργιακής κινητοποίησης εξέδωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Υπουργείου Παιδείας (ΠΟΣΥΠ), κάνοντας λόγο για έναν «νικηφόρο αγώνα» υπεράσπισης των εργαζομένων και των υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας.

Η Ομοσπονδία υποστηρίζει ότι οι κινητοποιήσεις απέδωσαν συγκεκριμένα αποτελέσματα, ενώ σχολιάζει και την πρόσφατη δικαστική απόφαση που έκρινε παράνομη την απεργία-αποχή της ΑΔΕΔΥ.

Η απόφαση του Πρωτοδικείου για την απεργία-αποχή

Η ΠΟΣΥΠ αναφέρεται στην απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών, σύμφωνα με την οποία η απεργία-αποχή της ΑΔΕΔΥ κρίθηκε παράνομη.

Όπως επισημαίνει η Ομοσπονδία, η δικαστική απόφαση βασίστηκε, μεταξύ άλλων:

  • στο ότι δεν τηρήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία προσφυγής στον ΟΜΕΔ,
  • καθώς και στο ότι η απεργία-αποχή προκηρύχθηκε από την Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ και όχι από το αρμόδιο όργανο που προβλέπει ο νόμος.

Η ΠΟΣΥΠ σχολιάζει ότι είχε απευθυνθεί στον ΟΜΕΔ, υποστηρίζοντας παράλληλα πως το Υπουργείο Παιδείας δεν ανταποκρίθηκε στη σχετική πρόσκληση.

Τα αποτελέσματα που αποδίδει στον αγώνα της

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Ομοσπονδία θεωρεί ότι οι κινητοποιήσεις συνέβαλαν σε σημαντικές εξελίξεις για τις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας.

Ειδικότερα, αναφέρει ότι:

  • δεν μειώθηκαν οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών στις περιφερειακές υπηρεσίες του Υπουργείου, σε αντίθεση με άλλους φορείς,
  • το Υπουργείο έχει αποδεχθεί στην πράξη το αίτημα για οικονομική ανταμοιβή των υπαλλήλων που θα αναλάβουν το έργο των προκηρύξεων του ΑΣΕΠ, αποστέλλοντας επείγον αίτημα προς το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους για εγγραφή πίστωσης ύψους 700.000 ευρώ,
  • έχει ήδη ενημερωθεί η διοίκηση των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης ότι θα δοθεί άτυπη παράταση στις σχετικές διαδικασίες και, όπου χρειαστεί, θα υπάρξει ανακατανομή των αιτημάτων.

«Ο αγώνας μας ήταν δίκαιος»

Η ΠΟΣΥΠ χαρακτηρίζει τις κινητοποιήσεις «δίκαιες» και υποστηρίζει ότι δικαιώνονται από τις εξελίξεις.

Παράλληλα σημειώνει ότι, αν και δεν συμμετείχαν όλοι οι εργαζόμενοι στις δράσεις, υπήρξε ισχυρή στήριξη από τα Σωματεία-μέλη και σημαντικό μέρος των συναδέλφων, γεγονός που –όπως αναφέρει– συνέβαλε στην επίτευξη των στόχων της Ομοσπονδίας.

Κριτική σε συνδικαλιστικές παρατάξεις

Στην ανακοίνωσή της η ΠΟΣΥΠ ασκεί έντονη κριτική σε συνδικαλιστικές δυνάμεις του χώρου, χωρίς να τις κατονομάζει, υποστηρίζοντας ότι επιχείρησαν να υπονομεύσουν τις κινητοποιήσεις και τα αιτήματα των εργαζομένων.

Η Ομοσπονδία κάνει λόγο για διαχρονική στάση που, κατά την άποψή της, λειτουργεί ανασταλτικά στις διεκδικήσεις του κλάδου.

Κάλεσμα για διάλογο με την πολιτική ηγεσία

Κλείνοντας την ανακοίνωση, η ΠΟΣΥΠ απευθύνει κάλεσμα προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για ουσιαστικό διάλογο.

Όπως επισημαίνει, αναμένει από το Υπουργείο να σέβεται τη διοίκηση, τους εργαζομένους και τις υπηρεσίες του, προειδοποιώντας ότι σε περίπτωση μονομερών ενεργειών θα συνεχίσει να αντιδρά με συνδικαλιστικές παρεμβάσεις.

Η ανακοίνωση υπογράφεται από τον πρόεδρο της ΠΟΣΥΠ, Σάββα Φωτιάδη, και τη γενική γραμματέα, Γεωργία ΜεσολογγίτουΑναλυτικοί Οδηγοί βήμα βήμα: Aποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ & σε ΚΕΔΑΣΥ – ΣΜΕΑΕ

Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το e-wall.net στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή.
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος.

trending:

Κύλιση στην κορυφή