Καταγγελία εκπαιδευτικού Β/θμιας / Ποια Δημόσια Εκπαίδευση; Ποιο “αγαθό”; Ανοικτή επιστολή προς μία κοινωνία, η ώρα της οποίας σήμανε μηδέν.
Καταγγελία εκπαιδευτικού Β/θμιας / Ποια Δημόσια Εκπαίδευση; Ποιο “αγαθό”; Ανοικτή επιστολή προς μία κοινωνία, η ώρα της οποίας σήμανε μηδέν. Ακολουθεί η επιστολή – δράμα του συναδέλφου που έχει κοινοποιηθεί στον εισαγγελέα. Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά / Τα συμπεράσματα δικά σας. “Είμαι αναπληρωτής εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας. Παραιτήθηκα από τα καθήκοντα μου μη ανεχόμενος το διαρκή εκφοβισμό μου […]









