ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ
ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Ως αναπληρώτρια σχολική νοσηλεύτρια και μωρομάνα -και σίγουρα όχι μόνο εγώ-, διαβάζοντας τις αναγγελίες του Πρωθυπουργού για το επίδομα μητρότητας νιώθω οργή, καθώς για ακόμη μια φορά έρχεται στο προσκήνιο το σοβαρό ζήτημα των ελάχιστων δικαιωμάτων των αναπληρωτών και της διαφοροποίησής τους με τους μόνιμους συναδέλφους […]
ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Read More »








