Μεταρρυθμίσεις στο Δημόσιο: Επιστροφή σε Παλαιότερες Αυταρχικές Πρακτικές – ΠΟΣΥΠ
Η ΠΟΣΥΠ καταγγέλλει τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης για τη «μεταρρύθμιση» των πειθαρχικών συμβουλίων στο Δημόσιο, χαρακτηρίζοντάς τη ως αυταρχική και αντιδημοκρατική. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν την αντικατάσταση δικαστών με νομικούς από το ΝΣΚ, την απομάκρυνση αιρετών εκπροσώπων εργαζομένων, την κατάργηση του δεύτερου βαθμού απονομής πειθαρχικής δικαιοσύνης, και τη θεσμοθέτηση εξ αποστάσεως συνεδριάσεων. Η ΠΟΣΥΠ υποστηρίζει ότι […]
Μεταρρυθμίσεις στο Δημόσιο: Επιστροφή σε Παλαιότερες Αυταρχικές Πρακτικές – ΠΟΣΥΠ Read More »







