Γιατί μας την πέφτουν οι “δημοσιογράφοι”;
Για κάποιους “δημοσιογράφους” πάντα θα φταίει ο “κακός δάσκαλος” Τον τελευταίο καιρό βλέπουμε όλο και πιο συχνά “δημοσιογράφους” συγκεκριμένων ΜΜΕ, με γνωστή “κατεύθυνση”, να απαξιώνουν τους εκπαιδευτικούς και κατ’ επέκταση όλο το δημόσιο τομέα. Επιστρατεύουν λαϊκίστικα, ευτελή επιχειρήματα, στερεότυπα, γενικεύσεις και ανακρίβειες. Τον τελευταίο χρόνο ακούσαμε τον κ. Τέλλογλου, τον μόνιμο υβριστή του δημόσιου τομέα […]
