Η διαρκής υποβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής από το 2013
Η διαρκής υποβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής από το 2013 Ένα άρθρο του Δημήτρη Νικολοπούλου για υποβάθμιση που έχει δεχθεί το μάθημα της φυσικής τα τελευταία 10 χρόνια Ακολουθεί η ανάλυση του συναδέλφου φυσικού Από το 2013 έως το πρόσφατο 2021 παρατηρείται μια διαρκής μείωση των ωρών διδασκαλίας Φυσικής στα Λύκεια (Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.). […]
Η διαρκής υποβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής από το 2013 Read More »








