Β Αθήνας: Νέα κινητοποίηση για τα πειθαρχικά της τηλεκπαίδευσης
Το ζήτημα με τις πειθαρχικές διώξεις και τις βαρύτατες κατηγορίες εναντίων συγκεκριμένων εκπαιδευτικών(όχι όλων) που αδυνατούσαν να πραγματοποιήσουν τηλεκπαίδευση, εν μέσω χιονιά, δεν μοιάζει να εκτονώνεται, αλλά έχουμε και νέα κινητοποίηση (19/6, 11.30) στα γραφεία της διεύθυνσης, όπως έχουν ανακοινώσει οι τοπικοί σύλλογοι. Διαβάστε αναλυτικά για το θέμα: Διεύθυνση σέρνει σε πειθαρχικό εκπαιδευτικούς με βαρύτατες […]
Β Αθήνας: Νέα κινητοποίηση για τα πειθαρχικά της τηλεκπαίδευσης Read More »







