Η ΝΙΣΥΡΟΣ ΦΩΝΑΞΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ “ΟΧΙ” ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Η ΝΙΣΥΡΟΣ ΦΩΝΑΞΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ “ΟΧΙ” ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Σήμερα επισκέφτηκε το Γυμνάσιο/Λυκειακές τάξεις Νισύρου υπάλληλος του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού προκειμένου να αξιολογήσει συνάδελφο εκπαιδευτικό, που υποχρεώθηκε να υποκύψει στη διαδικασία. Μπορεί η αξιολογήτρια να ήρθε για να επιτελέσει το “καθήκον” της βάσει του νόμου 4823/21, αλλά όλοι ξέρουμε ότι αυτό ήταν μια κοροϊδία! […]








