Ο σχολικός νοσηλευτής δεν έβλαψε το ΕΣΥ — το στηρίζει κάθε μέρα / Απάντηση στους ισχυρισμούς του Υπουργού Υγείας: Ο ρόλος και η αξία του σχολικού νοσηλευτή
Προσωπική δήλωση του Νεκτάριου Βικτωράτου, Σχολικού Νοσηλευτή «Ο σχολικός νοσηλευτής δεν είναι πρόβλημα· είναι μέρος της λύσης για ένα υγιές και ασφαλές σχολείο.» Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Υγείας, κ. Άδωνη Γεωργιάδη, ότι «ο θεσμός του σχολικού νοσηλευτή έβλαψε το ΕΣΥ» και ότι βρίσκεται σε επικοινωνία με το Υπουργείο Παιδείας για την εξεύρεση […]









