Απαξιωμένο το μάθημα της Χημείας – Τι αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί!
Με άρθρο που δημοσιεύθηκε στο ΝΕΑΚΡΗΤΗ Υποβαθμισμένο είναι το μάθημα της Χημείας στο γυμνάσιο και άνισα κατανεμημένη η ύλη του μαθήματος στο λύκειο, όπως υποστηρίζει εκπρόσωπος της Ένωσης Ελλήνων Χημικών. Η σπουδαιότητα του μαθήματος, όπως τονίζουν εκπαιδευτικοί του κλάδου, δεν έχει αναγνωριστεί από το υπουργείο Παιδείας. Πολλά τα παράπονα των χημικών: Μόλις μία ώρα […]
Απαξιωμένο το μάθημα της Χημείας – Τι αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί! Read More »





