Κινητοποίηση στη ΔΕΘ: Ενίσχυση του Δημόσιου Τομέα και Βελτίωση των Μισθών – Νέος Κύκλος Διεκδικήσεων για τους Εργαζομένους
Η ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ για την κινητοποίηση στη ΔΕΘ εστιάζει στην επιδείνωση των συνθηκών διαβίωσης και εργασίας στην Ελλάδα, όπου οι κοινωνικές ανισότητες και η φτωχοποίηση αυξάνονται συνεχώς. Οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν χαμηλούς μισθούς, ακριβά ενοίκια, και ένα αδύναμο Ε.Σ.Υ., ενώ η κυβέρνηση προωθεί την ιδιωτικοποίηση δημόσιων αγαθών. Η ΑΔΕΔΥ καλείται να αγωνιστεί για την ενίσχυση […]









