Τελικά για τα κενά φταίει ότι δεν τα μετράμε καλά;
“Η αποτύπωση των κενών στα σχολεία γίνεται με μη βέλτιστο τρόπο”, δήλωσε στην Καθημερινή ο υπουργός παιδείας Κ. Πιερρακάκης και συμπλήρωσε: “το ΥΠΑΙΘΑ εξ αυτού του λόγου θα αναπτύξει ένα νέο πρόγραμμα, όπου θα αποτυπώνονται οι διδάσκοντες σε κάθε σχολείο και το μαθητικό του δυναμικό, ώστε η οριοθέτηση των κενών να γίνεται σε μεγάλο βαθμό […]
Τελικά για τα κενά φταίει ότι δεν τα μετράμε καλά; Read More »








