Στα Δικαστήρια Ξανά-προσφεύγει το ΥΠΑΙΘΑ – Επαναπροκήρυξη Απεργίας/Αποχής αποφάσισε ήδη η ΟΛΜΕ, σήμερα η απόφαση της ΔΟΕ
Όπως όλοι είχαν προβλέψει, το υπουργείο παιδείας προσέφυγε και πάλι στα δικαστήρια για να βγάλει παράνομη και την απεργία/αποχή από την ατομική αξιολόγηση που κήρυξε προ ολίγων ημερών η ΑΔΕΔΥ. Μια τρύπα στο νερό ξαναέκανε το ΥΠΑΙΘΑ – Έβγαλε παράνομη την Απεργία/Αποχή που βέβαια αναμένεται να επαναπροκηρυχθεί. Βέβαια ενωμένος ο εκπαιδευτικός κλάδος δηλώνει ότι δεν […]








