Η εξουθένωση των εργαζομένων στην υγεία – 13 εφημερίες το μήνα και 8 γιατροί αντί για 23
Η κατάσταση με τις τεράστιες ελλείψεις προσωπικού στα νοσοκομεία απειλεί ευθέως την υγεία και την ακεραιότητα των εργαζομένων. Πολλοί θυμούνται τον γιατρό που τράκαρε όταν αποκοιμήθηκε στο τιμόνι γυρνώντας στο σπίτι του μετά από δεκάδες ώρες συνεχούς εργασίας και απανωτές εφημερίες. Πρόσφατα διαβάσαμε για τη γιατρό που κατέρρευσε εν ώρα εργασίας μέσα στο νοσοκομείο. Δεν […]
Η εξουθένωση των εργαζομένων στην υγεία – 13 εφημερίες το μήνα και 8 γιατροί αντί για 23 Read More »




